tirsdag 5. april 2011

Dette er sånn jeg vil huske det


Det er en helt vanlig ettermiddag i Calle Dali 4. Klokken er litt over 18.00. Jeg sitter ved pc-en og ser ut på sjøen som har små hvite topper akkurat i dag. Solen holder på å gå ned over bukta, vi har fortsatt sol ytterst på terrassen hvor jeg nettopp har hengt en klesvask til tørk.

Emma er med venninnene sine i Loma Dos, som er åsen på andre siden av bukta. To klassevenninner skal dra i morgen, så de skal være ekstra lenge sammen i dag.

Vi har hatt besøk fra Norge noen ganger, og vi har vært turister her nede. Og hatt mange flotte opplevelser.

Men de beste dagene er akkurat disse. Helt vanlige hverdager med skole, arbeid og litt lek. Det er da jeg føler at jeg bor i Spania og ikke bare er her på ferie. Det er dette jeg vil huske best.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar